۱۱ دی ۱۳۹۲، ۲:۴۸

برای نایب رئیسی و هیات اجرایی؛

احمد دنیامالی برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت نام کرد

احمد دنیامالی برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت نام کرد

رئیس پیشین فدراسیون قایقرانی و عضو هیات رئیسه جهانی قایقرانی برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت نام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که چند روز دیگر مهلت ثبت نام برای شرکت در انتخابات کمیته ملی المپیک به پایان خواهد رسید، احمددنیامالی رئیس پیشین فدراسیون قایقرانی برای نایب رئیسی و حضور در هیات اجرایی ثبت نام کرد. انتخابات کمیته ملی المپیک روز 30 دیماه برگزار خواهد شد.

احمد دنیامالی در شرایطی برای حضور در انتخابات ثبت نام کرده است که طی روزهای گذشته با قایقرانان المپیکی برای بازگشت به اردوی تیم ملی صحبت کرده و آنها را مجاب کرد تا دست از اعتصاب بردارند و به اردوی تیم ملی قایقرانی برگردند. دنیامالی که عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی قایقرانی، عضو هیات رئیسه فدراسيون جهاني زورخانه اي و همچنين مسئول توسعه قايقراني در قاره آسياست است توسط وزیر پیشین ورزش و جوانان از سمتش کنار گذاشته شده بود.

بعد از بركناري دنيامالي از رياست فدراسيون قايقراني ايران يكي از تغييرات بحث برانگيز وزير اسبق ورزش و جوانان بود كه باعث تعليق فعاليت هاي قايقراني ايران و جنجال بسياري شد، به شكلي كه هنوز فدراسيون جهاني قايقراني با توجه به قبول برگزاري انتخابات، دنيامالي را تا پايان دوره رياستش كه يك ماه ديگر از ان باقي مانده است به عنوان رئيس مي شناسد.

کد خبر 2205947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha